Jak to vidím jáVšeználek

jak na webové stránky

Publikováno 08.12.2012 v 23:22 v kategorii Novinky, přečteno: 41x

Vytvořit skutečně skvělou webovou stránku, ale nebude vůbec snadné. Správně pracující www stránky musí splňovat pár elementárních pravidel. Začínaje správným umístěním grafický prvků, přes dobrý textový obsah, reprezentativní grafiku, optimální strukturu atd. Myslet si, že požádáte kolegu nebo jeho syna na studiích aby Vám v jednoduchém html kódu poslepoval web, určitě už nikdo nemůže. Využijte raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti jistě sledují nejnovější postupy a potřeby svých klientů. Pokud Vám nevyhovuje realizace webu přes firmu, která vše zařídí, můžete se s klidem oslovit specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší dobu byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, nebo spíše, faktory ovlivňující hodnocení internetových stránek a předně i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v prvé řadě. Ale dneska už se stalo zřejmé, že vliv anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - verifikovaný skutečně. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Je možné objevit, že google klade hlavně největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne. Velké množství manažérů webů vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je jistě dobré, ale pokud webová stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to nenávratně ztracené prostředky. Profesionálně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé www stránky bez návštěvníků stejně nám nic negeneruje. A může být pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tak mnoho platíme za reklamu a seo. Zadejte proto vytvoření webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených klientů.