jak na webové stránky
Publikováno 08.12.2012 v 23:22 v kategorii Novinky, přečteno: 41x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, nebo spíše, faktory ovlivňující hodnocení internetových stránek a předně i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v prvé řadě. Ale dneska už se stalo zřejmé, že vliv anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - verifikovaný skutečně. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché machinace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technologie. Je možné objevit, že google klade hlavně největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Velké množství manažérů webů vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je jistě dobré, ale pokud webová stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to nenávratně ztracené prostředky. Profesionálně vytvořené www stránky prodávají, tedy směřují k našemu cíli. Na druhou stranu skvělé www stránky bez návštěvníků stejně nám nic negeneruje. A může být pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tak mnoho platíme za reklamu a seo. Zadejte proto vytvoření webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených klientů.